حمله سایبری طرفداران کرملین به وب‌سایت پارلمان اروپا مهار شد

خبرگزاری فرانسه از حمله سایبری به وب‌سایت پارلمان اروپا پس از اینکه دولت روسیه را به عنوان کشور حامی «تروریسم» معرفی کرد، خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، پارلمان اروپا روز چهارشنبه ۲۳ نوامبر متنی را به تصوب رساند که در آن دولت روسیه به عنوان حامی و ‌«ترویج دهنده تروریسم» در جنگ اوکراین معرفی شده است.

روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که حمله سایبری به وب‌سایت پارلمان اروپا یک حمله پیچیده است و یک گروه طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

او در ادامه نوشت که کارشناسان فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا در حال مقابله با این حمله هستند و تلاش می‌کنند که از سیستم‌ها محافظت کنند.

ژومه دوک، مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی پارلمان اروپا هم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که وب‌سایت پارلمان اروپا به دلیل ترافیک بالا دچار نقص شده است.

بر اساس پیام توئیتری دوک، حمله سایبری به وب‌سایت پارلمان اروپا با استفاده از روش «حمله محروم‌سازی سرویس» برای جلوگیری از دسترسی کاربران به این وب‌سایت انجام شده بود.

در هر حال سخنگوی پارلمان اروپا شامگاه چهارشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر از مهار حمله به وب‌سایت این پارلمان خبر داد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن