جذب ۶۸ هزار تن محموله گنداله آهن در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

با هدف تدوین و پیاده‌سازی سیاست‌های بازاریابی و جذب کالاهای جدید، ۶۸ هزار تن محموله گنداله آهن در مجتمع بندری امام خمینی(ره) جذب شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت راه و شهرسازی ، مهران میدری با اشاره به مجموعه تلاش‌های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برای افزایش ورود کشتی‌های با ابعاد بزرگتر و همچنین جذب کالاهای جدید و ایجاد تنوع در محموله‌های مواد معدنی به منظور بهره‌مندی از از اقتصاد مقیاس، اظهار داشت: در این راستا یک فروند کشتی به ظرفیت ۶۸ هزار تن گنداله آهن طی دی ماه سال جاری بارگیری شد.

میدری در ادامه افزود: محموله‌ مذکور از جمله کالاهای مواد معدنی است که اخیرا به این مجتمع بزرگ بندری جذب شده است که با ورود این محمولات فعالیت‌های مرتبط با انبارش و بارگیری در بخش مواد معدنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، یادآور می‌شود به دنبال افزایش ترافیک کالا در بخش مواد معدنی، زمینه برای احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی در این بندر بزرگ تجاری با هدف افزایش خدمات‌رسانی به صاحبان کالا و ایجاد بازارهای جدید فراهم می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن