مصرف آب پاییز تهرانی‌ها با مصرف آب تابستان برابری کرد

مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی استان تهران از مرکز کنترل آب تهران از مصرف ۴۶ هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه خبر داد و گفت: این میزان با مصارف آب تابستان برابری می‌کند.

به گزارش «انرژی امروز» از صدا و سیما، علی اکبر ملکوتی افزود: مصرف روز گذشته در پیک مصرف 46 هزار 800 لیتر بر ثانیه است که با مصرف تابستان برابری می کند.

وی تصریح کرد: در فصل پاییز هوا خنک و کولر‌ها قطع شده است، پس این مصارف به فصل پاییز ارتباط ندارد و بالاتر از مصرف عادی در این ماه است.

وی بر این اساس از شهروندان خواست بیشترین مصارفی که در خانوارها وجود دارد و مربوط به بهداشت،استحمام و سینک ظرفشویی است را  با مدیریت زمان کاهش داده و از مدیران ساختمان نیز درخواست کرد به هیچ وجه برای نظافت از آب شرب استفاده نکرده از وسایل بهداشتی استفاده کنند.

ملکوتی افزود: بارندگی روز چهارشنبه و پنج شنبه با فاصله مطلوب فاصله دارد و نسبت به سال گذشته 57 درصد کاهش بارندگی داریم و از تمامی شهروندان می‌خواهیم مدیریت مصرف را انجام بدهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن