اعلام آمادگی مخابرات ایران برای کمک به مدیریت آب کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ضروری است مخابرات کمک‌های فنی و تبلیغاتی خود را در اختیار مجموعه‌ی مدیریت آب کشور قرار دهد.

به گزارش«انرژی امروز» از وزارت نیرو، مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب افزود: مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: در موضوع آب نیز با توجه به وارد شدن کشور در دهه دوم خشکسالی و به ویژه کاهش ۴۰ درصدی بارش‌ها در سال اخیر، لزوم کمک به شرایط پر مخاطره سال جدید را باید در نظر داشت. صدری تصریح کرد: عدم توجه جدی مردم به مقوله مصرف آب و نداشتن رویکردهای نوین باعث شده است که در سال ۱۳۹۷ جامعه ایرانی موضوع خشکسالی و کمبود آب را بیش از پیش لمس کند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: همانگونه که وزیر محترم نیرو دوم فروردین ماه در پیامی به مناسبت روز جهانی آب از جامعه ایرانی می‌خواهد که به اهمیت آب بیندیشیم و در گذشته خود به دیده انتقاد و انصاف بنگریم. وی تصریح کرد: چیزی که در مقوله آب حائز اهمیت است این است که امروز آب یک مقوله درجه اول ملی است که باید مردم، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و تاثیرگذار ملی به آن توجه ویژه داشته باشند. صدری تاکید کرد: در شرکت مخابرات ایران هم ضروری است علاوه بر در اختیار گذاشتن کمک‌های فنی و تبلیغاتی به مجموعه مدیریت آب کشور، همه مکانیزم‌های مصرف صحیح آب در ساختمان‌های متعدد مخابرات مورد توجه قرار گیرد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: از همه بخش‌های تصمیم‌گیر و فرهنگ‌ساز شرکت مخابرات ایران می‌خواهم تلاش کنند و در این دو مقوله مهم، طرح‌های حمایتی موثری برای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت آماده کرده و برنامه عملیاتی مناسبی تهیه کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن