آغاز اقدامات ساخت اسکله ۵۰ هزار تنی در منطقه چابهار

تاکید بر نگهداشت و تعمیرات مخازن انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، دستور شروع اقدامات ساخت اسکله ۵۰ هزار تنی اختصاصی شرکت در منطقه چابهار را صادر کرد.

مدیر عامل با همراهی مدیران عملیات، منابع انسانی، مهندسی و طرح‌ها، سرپرست تأمین و توزیع و معاون نظارت بر امور اجرایی، سرپرست جدید منطقه و مدیر کل اداره دریانوردی و بنادر استان، ضمن بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، اسکله شهید بهشتی نیز مورد بازدید قرار دادند.

کرامت ویس‌کرمی در این بازدید بر نگهداشت و تعمیرات مخازن انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه، نگهداشت مخازن و تأسیسات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

موضوع حفاظت الکترونیکی در انبارهای نفت چابهار و ایرانشهر، پیگیری محل پارکینگ نفتکش‌ها در ورودی انبار نفت چابهار، تعمیرات مخزن آب آتش‌نشانی، تأمین آب پشتیبان از دریا، بازسازی و مرمت پمپ شید آتش‌نشانی چابهار از دیگر موارد مطرح شده در این بازدیدها بوده است.

همچنین بازدید مشترکی با همرامی بهروز آقایی، مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان از مسیر خط لوله انتقال فرآورده به نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار انجام و در خصوص تعیین تکلیف حریم خط لوله در مسیر جاده در دست احداث اداره کل بنادر و دریانوردی بحث و بررسی‌های لازم انجام شد.

سیدکاظم اسد سرپرست شرکت ملی پخش منطقه چابهار در حاشیه این بازدید بر اهمیت وجود محلی مناسب برای پارکینگ نفتکش‌ها در مجاورت انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: با مباحثی که در بازدید مشترک مدیر عامل شرکت ملی پخش و مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مطرح شد به زودی شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

سیدکاظم اسد صدور دستور شروع ساخت اسکله ۵۰ هزار تنی اختصاصی منطقه چابهار را نقطه عطفی در تاریخ تحولات و پیشرفت‌های منطقه دانست و افزود: با توجه به اجاره‌ای بودن اسکله شماره ۵ که در حال حاضر جهت پهلو‌گیری نفتکش‌ها استفاده می‌شود، بهره‌برداری از اسکله مذکور کاهش قابل توجهی در هزینه‌های منطقه و شرکت ملی پخش به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است، مدیر عامل شرکت ملی پخش و هئیت همراه، بازدیدهایی نیز از منازل سازمانی و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی منطقه انجام دادند و از نزدیک مسائل و مشکلات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار کرامت ویس کرمی در حاشیه این بازدیدها، تعهد، تخصص و وجود پتانسیل بالا در نیروهای شاغل را از نکات مثبت منطقه چابهار برشمرد و عملکرد منطقه را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار
برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن