آغاز برنامه سراسری بهینه سازی و تعمیرات شبكه های توزیع برق

هر پایه روشنایی معادل یك مشترك، برق مصرف می‌كند

برنامه سراسری بهینه‌سازی و تعمیرات شبكه‌های توزیع برق در كشور، فردا آغاز می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، فردا چهارشنبه 26 آبان ماه جاری، با حضور محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر، برنامه سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبكه‌های توزیع برق با رویكرد افزایش پایداری سیستم‌های توزیع در زمستان 1400 آغاز می‌شود.

مسعود صادقی، مدیركل مهندسی و راهبری شبكه برق شركت توانیر با اشاره به این كه شبكه‌های توزیع به دلیل گستردگی، زیاد آن نیازمند برنامه‌ای مدون جهت رسیدگی و تعمیرات است، خاطرنشان كرد: تعمیرات و بهینه سازی شبكه‌های توزیع برق با رویكرد افزایش پایداری سیستم‌های توزیع در زمستان 1400 انجام می‌شود.

به گفته مدیركل مهندسی و راهبری شبكه برق با بیان این كه در این برنامه بهینه سازی روشنایی‌های معابر نیز در دستور كار قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به این كه هر پایه روشنایی معادل یك مشترك، برق مصرف می‌كند، بهینه‌سازی هر كدام از این پایه‌ها می‌تواند در اطمینان از برق‌رسانی به سایر مشتركان موثر باشد.

صادقی ادامه داد: در قالب این برنامه برای كاهش 300 مگاواتی مصرف برق از طریق بهینه سازی مصرف پایه های روشنایی معابر هدف گذاری شده است كه عملیات آن از فردا و در یك حركت سراسری آغاز خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن