آغاز شستشوی مجدد پست های برق در آبادان، خرمشهر و شادگان

سالانه بیش از 5 مرتبه شستشو انجام می شود

شستشوی پست های برق در آبادان، خرمشهر و شادگان دوباره آغاز شد.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شركت برق منطقه ای خوزستان گفت: هر ساله به طور معمول پست های برق این ناحیه 2 بار شستشو می شود و در برخی مناطق كه آلودگی بالایی دارد، سالانه بیش از 5 مرتبه شستشو انجام می شود.

رضا جعفری بیان كرد: شستشوی پست های برق ناحیه جنوب با تلاش پرسنل عملیاتی، شروع شده تا در كمترین زمان ممكن با پاكسازی تاثیرات مخرب گرد و خاك ها روی تجهیزات برق، در پایداری شبكه برای فصل گرما خللی وارد نشود.

وی افزود: اجرای این برنامه برای سه ماه اول سال جاری است كه همزمان با اجرای آن، تمامی موارد مربوط به گداختگی تجهیزات و خطوط برق كه از اولویت برخوردار هستند، برطرف می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از توانیر و به نقل از روابط عمومی شركت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شركت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینكه در حالت عادی پست های برق 2 بار شستشو می شوند، تصریح كرد: در سال های اخیر به دلیل شدت و غلظت گرد و خاك در ناحیه جنوب ( آبادان ، خرمشهر، شادگان ، اروند ، چوئبده ، مینوشهر، دارخوین و شلمچه) و اثرات آن بر شبكه برق، تجهیزات به طور متوالی به شستشو نیاز دارند كه این امر ممكن است تا بیش از پنج مرتبه هم در برخی از پست ها در سال افزایش پیدا كند تا در امر برق رسانی و پایداری شبكه مشكلی ایجاد نشود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن