آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ خط انتقال آبرسانی به نوار ساحلی شهرستان دیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : عملیات اجرایی فاز ۲ خط انتقال آبرسانی به نوار ساحلی شهرستان دیر به طول هشت هزار و ۷۰۰ متر و با 1300میلیارد ریال اعتبار آغاز شد .
به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: خط انتقال نوار ساحلی شهرستان دیر تأمین آب ۱۵ روستای این شهرستان را تقویت می‌کند .
وی بیان کرد : در پروژه خط آبرسانی نوار ساحلی شهرستان دیر ۲ مخزن یکهزار ، یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و سه ایستگاه پمپاژ آب احداث می‌شود .
عالی افزود : این پروژه از سری پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای این استان عملیاتی شده که اتمام این طرح نویدبخش تأمین آب پایدار مناطق روستایی استان است .
وی ادامه داد : با ورود استان بوشهر به پیک مصرف آب انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی با هدف تأمین آب پایدار در مدیریت مصرف بهینه اهتمام جدی داشته باشند .
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف در تابستان پروژه‌هایی را در مناطق مختلف اجرایی کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن