آغاز عملیات تعمیرات خط لوله تورک استریم

این تعمیرات احتمالا 360 ساعت زمان خواهد برد

شرکت بهره بردار بوتاس BOTAS روز سه شنبه اعلام کرد که بخش ساحلی خط لوله تورک استریم، که گاز را ار روسیه به ترکیه می رساند، از 27 جولای تا 10 آگوست تحت تعمیرات قرار خواهد گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از آفشور نیوز، این خط لوله 930 کیلومتری که زیر دریای سیاه قرار دارد، از دو بخش فراساحلی و دو بخش ساحلی تشکیل شده است اولین بخش ساحلی این خط لوله گاز را به بازار ترکیه تحویل می دهد و بخش دوم ساحلی از ترکیه تا مرز بلغارستان ادامه یافته و به بازار اروپا می رسد.

بهره بردار پایین دستی این خط لوله در ترکیه اعلام کرده است که در طول عملیات تعمیرات، گاز ارسالی از این خط قطع خواهد بود. این تعمیرات احتمالا 360 ساعت زمان خواهد برد.

اخیرا تعمیرات سالانه خط ساحلی تورک استریم که توسط شرکت South Stream Transport BV بهره برداری می شود کامل شده است و انتقال گاز در خط فراساحلی تورک استریم برقرار شده است.

گازپروم روسیه سالانه 3 میلیارد متر مکعب گاز از طریق خط لوله تورک استریم به بلغارستان ارسال می کند. این خط جایگزین خط لوله قبلی اوکراین رومانی شده است.

گاز پروم سالانه 3 میلیارد متر مکعب گاز به یونان و 500 هزار متر مکعب به شمال مقدونیه گاز انتقال می دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن