آغاز فراخوان احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بنزین در شهر زاهدان

مجوز احداث چهار باب جایگاه دو منظوره در شهر زاهدان اخذ شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از آغاز فراخوان احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بنزین در شهر زاهدان خبر داد.

محسن وزارتی با‌‌ اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام جهت احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و دومنظوره سی‌ان‌جی و بنزین از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان دارای صلاحیت می‌توانند از طریق مراجعه به ستاد منطقه نسبت به ارائه مدارک ثبت‌نام اقدام کنند.

وزارتی در خصوص واگذاری مجوز احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی گفت: محدودیتی جهت واگذاری این جایگاه‌ها وجود ندارد و واجدین شرایط که دارای زمین در مسیرهای پیش‌بینی شده در شهر زاهدان هستند می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی درباره واگذاری جایگاه‌های دومنظوره نیز گفت: مجوز احداث چهار باب جایگاه دو منظوره در شهر زاهدان اخذ شده و متقاضیان بخش خصوصی می‌توانند با ارائه مدارک لازم، اقدام به ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول مهلت ثبت‌نام و ارائه مدارک از سوی متقاضیان را دوم خردادماه اعلام کرد و افزود: اشخاص متقاضی از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم (۱۳ اردیبهشت ۹۹) به مدت ۲۰ روز یعنی تا دوم خرداد مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر منطقه دارا بودن زمین، سرمایه لازم برای احداث جایگاه، خرید تجهیزات و نزدیک بودن مکان احداث به خطوط اصلی گاز را از شرایط ضروری برای ثبت‌نام ذکر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مسیرهای احداث جایگاه‌های تک‌ منظوره و دومنظوره در شهر زاهدان بدین شرح است:

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن