ابتکار جدید انگلستان برای آماده سازی و حمایت از انتقال خودروهای الکتریکی

تعداد خودروهای الکتریکی در انگلستان و اسکاتلند تا سال 2030 به 3.6 میلیون نفر افزایش می یابد

ابتکار جدیدی برای آماده سازی و حمایت از انتقال مقرون به صرفه خودروهای الکتریکی در انگلیس (EV) آغاز شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، شبکه های برق اسکاتلندی و جنوبی (SSEN) و شبکه های برق انگلیس (UKPN) با همکاری مرکز نوآوری انرژی (EIC)، شرکت پشتیبان انرژی انگلیس الکترالینک (ElectraLink) و شرکت دیجیتال شارژهای خودروهای الکتریی کرودشارژ (CrowdCharge) برای راه اندازی پروژه سکای لاین (Skyline) پیوستند، که انتظار می رود به تعیین دقیق تقاضای برق جدید برای شارژ خودروهای الکتریکی (EVS) با دقت بی سابقه ای کمک کند.

داده های نمایندگی های اتومبیل، اپراتورهای شارژ و شبکه های برق به اشتراک گذاشته می شود و برای هدف سرمایه گذاری و هموار کردن مسیر انتقال خالص کربن صفر استفاده می شود.

تحقیقات اخیر توسط شبکه های برق اسکاتلندی و جنوبی (SSEN) نشان داد که ممکن است تعدادخودروهای الکتریکی در جاده های انگلستان تا سال 2050 تعداد 11000 خودرو افزایش یابد و تحلیلگران داده در شبکه های برق انگلیس (UKPN)، که شبکه های برق را در لندن، جنوب و شرق انگلیس اداره می کند، در حال حاضر تعداد خودروهای الکتریکی در این کشور 99000 خودرو می باشد که پیش بینی می شود تعداد این خودروها در این مناطق تا سال 2030 به 3.6 میلیون نفر افزایش می یابد.

این پروژه یک پلت فرم دیجیتال جدید متصل به یک رابط برنامه ریزی برنامه کاربردی (API) مبتنی بر داده را توسعه می دهد، که این امکان را به منابع گوناگون می‌دهد که داده‌های حساس را به منظور دیده شدن اولیه‌ی نیروی جذب‌شده‌ی EV وارد سیستم کنند و یک پایگاه داده که به صورت اتوماتیک به روز می‌شود را ایجاد کند.

این اپراتورها شبکه را قادر می سازد تا در مورد نحوه نصب راه حل های هوشمند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و شبکه را به طور کارآمد آماده کنند تا برای تقاضای جدید آماده شوند و به مشتریان کمک می کنند تا در دراز مدت پس انداز کنند.

شرکت دیجیتال کرودشارژ (CrowdCharge) پلت فرم رایانه و پایگاه داده خودروهای الکتریکی را برای پروژه توسعه می دهد و نهاد حاکم بر داده ElectraLink API را فراهم می کند.

ریچارد هارتشورن، مدیر آمادگی خودروهای الکتریکی در شرکت شبکه های برق اسکاتلندی و جنوبی (SSEN) اظهار کرد: پروژه Skyline به ما امکان می دهد تا از طریق انتقال خودروهای الکتریکی فعال عمل کنیم، و به ما بینش به موقع از زمان و مکان ظهور تقاضای جدید را خواهد داد. این مناطق برای اطمینان از ماندن منابع تغذیه و هموار کردن سفر مشتریان هنگام انتقال به حمل و نقل پاک تر، مناطقی با میزان جذب بالای خودروهای الکتریکی را شناسایی می کند. ما امیدواریم که این امر به طور فعال از جذب خودروهای الکتریکی در مناطق دارای مجوز پشتیبانی کند.

وی همچنین افزود: ما خوشحالیم که با DNO، شبکه های برق انگلیس در این پروژه همکاری می کنیم. با داشتن بیش از 11 میلیون مشتری بین ما، این مشارکت به ما بانک بزرگی از سهامداران را می دهد تا بتوانند بهترین یادگیری ممکن را در مورد رویکردهای ترجیحی آنها برای به اشتراک گذاری داده ارائه دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن