اجرای پروژه ساخت شناور پشتیبانی برای بزرگترین مزرعه بادی دنیا

یک شرکت فعال در زمینه انرژی های تجدید پذیر با وام 131 میلیون دلاری قرار است شناورهای لازم برای بزرگترین پروژه مزرعه بادی فراساحلی را تامین کند.

به گزارش «انرژی امروز» شرکت انرژی های تجدیدپذیر نورت استار به عنوان شرکت پیشرو در تکنولوژی های مزارع بادی فراساحلی از یک وام 131 میلیون دلاری برای ساخت ناوگان جدید شناورهای حمایتی مزارع بادی فراساحلی در بریتانیا خبر داد.

قرار است سه شناور جدید خدمات عملیاتی SOV برای توسعه مزرعه بادی فراساحلی داگر بانک ساخته شود. گروه سرمایه گذاران آلیانز گلوبال هم خبر از وام 96 میلیون پوندی این پروژه داده است.

مراحل ساخت بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی دنیا

این شناورها قرار است تجهیزات و کمودیتی لازم برای تکنیسین های توربین های بادی شناور را فراهم ساخته  و به عنوان انبار کالا برای این پروژه استفاده شوند.

پروژه مزرعه بادی فراساحلی داگر بانک (Dogger Bank Wind Farm) بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی دنیاست که در سه فاز ساخته می شود.

این پروژه در 130 کیلومتری تا 190 کیلومتری سواحل شمال شرق بریتانیا قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی سه فاز بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی دنیا

هر فاز این پروژه ظرفیتی برابر با 1.2 گیگاوات دارد  و تاکنون چندین میلیارد پوند سرمایه گذاری جذب کرده است.

این مزرعه بادی بعد از تکمیل قادر خواهد بود برق پاک مورد نیاز 6 میلیون خانه در بریتانیا را تامین کند.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن