اجرای 2345 مورد خدمات فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال تحقق یافت

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از تحقق اجرای دو هزار و 345 مورد خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال از سوی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی نفتخیز کشور خبر داد.

مهران مکوندی روز یکشنبه  (۱۳ مهرماه) درباره عملکرد مجموعه‌ های خدمات فنی و ویژه شرکت توضیح داد: در این مدت در بخش عملیات ویژه  هفت هزار و 766 متر حفاری افقی و جهت دار بر روی 26 حلقه چاه های نفت و گاز و 373 متر مغزه گیری از چاه ها در مراحل حفاری محقق گردید.

وی با بیان اینکه خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در عملیات حفر چاه های نفت و گاز نقش محوری و تکمیل کننده فرآیند کار است، گفت: اجرای 143 مورد عملیات نمودارگیری درون چاهی،  252 مورد نمودارگیری سطحی و 149 عملیات تکمیل چاه در حوزه مدیریت خدمات ویژه صورت گرفته که در مجموع افزون بر 544 عملیات تخصصی می شود.

مکوندی افزود: در حوزه مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه یک هزار و 775  عملیات شامل 378 مورد سیمان‌کاری، 32 مورد عملیات اسید کاری  گسترده و ویژه،  728 مورد عملیات تزریق‌ پذیری،  115 مورد خدمات لوله مغزی سیار، 193 عملیات آزمایش چاه با ساق مته و 16 عملیات ویژه حفاری با هوا انجام شد.

وی اظهار کرد: 24 عملیات حفاری ویژه به روش فروتعادلی،  207 عملیات لوله‌گذاری چاه،  41 مورد نصب آویزه و  41 مورد آزمایش بهره دهی چاه از دیگر موارد خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت در مدت پیش گفته در مراحل حفاری و تعمیر چاه‌ های نفت و گاز به شرکت‌ های متقاضی و کارفرمایی و پروژه های کلید در دست ارائه داده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی با اشاره به ظرفیت های این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین آلات کاربردی در زمینه ارائه خدمات تخصصی یکپارچه فنی و مهندسی که افزون بر 20 تخصّص اساسی در صنعت حفاری می گردد، برای همکاری با شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی حفاری ایران مکوندی در همین ارتباط خاطرنشان کرد: این شرکت با امعان نظر به پروژه های حفاری 28 مخزن ( طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت ) شرکت ملی حفاری به صورت فعال در حوزه عملیات و خدمات فنی مربوط (Drilling & Integrated Services) آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن