احتمال مصرف بالای برق در پی افزایش دما وجود دارد

مديرعامل توانير با اشاره به افزایش دما در کشور، گفت: با توجه به گرمای هوا، احتمال ثبت ركوردهای بالاتر مصرف برق در كشور وجود دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، آرش كردی با اشاره به تداوم روند افزايشي دمای هوا افزود: افزايش دمای هوا باعث بالا رفتن ميزان مصرف برق در كشور مي‌شود و امروز و با توجه به شرايط مذكور، احتمال ثبت ركورهای بالاتر در مصرف برق دور از ذهن نيست.

مديرعامل توانير خاطرنشان كرد: در شرايط كنونی و با توجه به افزايش نياز مصرف برق در كشور، به منظور تداوم خدمت رسانی و تامين برق پايدار به ويژه در مناطق جنوبي كشور، همه هموطنان می‌توانند با مصرف صحيح، ما را در پايداری شبكه ياری كنند.

براساس اين گزارش، قراردادن كولرهای گازی روي 24 درجه، استفاده از دور كند كولرهای آبی و عدم استفاده از وسايل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار مصرف برق سه راهكاری است كه میتواند در مديريت مصرف برق به ميزان زيادی موثر باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن