ارائه وام بانکی برای نصب پنل‌های خورشیدی

طرح برق امید در استان مازندران در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اجرای طرح برق امید در استان گفت: امکان معرفی مشترکان جهت اخذ وام بانكی برای نصب پنل‌های خورشيدی متصل به شبكه در كاربری‌های خانگی و پرداخت سود اين وام‌ها از محل صرفه‌جویی طرح برق اميد فراهم شده است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، فرامرز سپری با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد درصدی داشته و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند، اظهار کرد: مشترکان خانگی در استان می‌توانند در اجرای طرح برق امید مشارکت و از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اعطای تخفيف هزينه‌های شهرداری و نظام مهندسی برای ساختمان‌هایی كه بر مبنای مبحث 19 مقررات ملی ساختمان (صرفه جویی انرژی) ساخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: امکان معرفی مشترکان جهت اخذ وام بانكی برای نصب پنل‌های خورشيدی متصل به شبكه در كاربری‌های خانگی و پرداخت سود اين وام‌ها از محل صرفه‌جویی طرح برق اميد فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: وزارت نیرو در سه سال گذشته طرح‌های تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده که طرح برق امید نیز با هدف اصلاح الگوی مصرف همه خانوار‌های ایرانی تدوین شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن