ارزیابی مجدد فروش 15 میلیارد دلار سهام ریلانس به آرامکو

صنایع ریلانس هند روز جمعه اعلام کرده بود که قصد دارد با آرامکوی عربستان سعودی برای ارزیابی مجدد پینهاد سرمایه گذاری 15 میلیارد دلاری این غول نفتی عربستانی در مواد شیمایی این شرکت مذاکره کند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، فروش 20 درصدی سهام شرکت هندی در سال 2019 اعلام شده اما با کاهش شدید قیمت نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا این فروش سهام به تعویق افتاد.

با این حال ریلانس اوایل سال جاری میلادی گفته بود که 600 میلیارد روپیه برابر با 8.08 میلیارد دلار برای ساخت ابرکارخانجات تولید سلولها و مدولهای خورشیدی، باتری های ذخیره سازی انرژی، سلول های سوختی و هیدروژن سبز هزینه خواهد کرد.

Labourers rest in front of an advertisement of Reliance Industries Limited at a construction site in Mumbai, India, March 2, 2016. REUTERS

این مجتمع در غرب هند یک تاسیسات بزرگ تبدیل نفت به مواد شیمیایی را نیز در خود خواهد داشت.

ریلانس بیانیه داده و گفته که آرامکوی عربستان سعودی همچنان شریک محبوب شرکت هندی است و همکاری با آرامکو و سابیک برای سرمایه گذاری در عربستان ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن