ارسال 12 مرحله محموله نفتا از پالایشگاه آبادان به پتروشیمی شازند

جلوگیری از تردد 3500 تانکر نفتکش ۲۹هزار لیتری در جاده ها

در سال 98 با استفاده از بستر خطوط لوله انتقال مواد نفتی و از طریق مرکز انتقال نفت شازند، بیش از 110میلیون لیتر نفتا در مخازن شرکت پتروشیمی شازند رسید شده است.

رئیس مرکز انتقال نفت شازند گفت: در سال 98، طی 12 مرحله، 110 میلیون لیتر نفتا از طریق خطوط لوله انتقال مواد نفتی، در مخازن پتروشیمی شازند رسید شده است.

محمد سلیمی پناه ادامه داد: این مقدار معادل 3500 تانکر نفتکش ۲۹هزار لیتری است، که قرار بود در جاده های کشور در مسیر جنوب به شمال تردد کنند.

سلیمی پناه تاکید کرد: انتقال نفتا از خطوط لوله منطقه مرکزی از 5 سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، با جدیت ادامه پیدا می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، وی یادآور شد: انتقال ایمن این حجم نفتا از جنوب کشور به شازند، ضمن کاهش تردد نفتکش ها و جلوگیری از مخاطرات احتمالی جاده ای، به کاهش آلایندگی زیست محیطی نیز کمک شایانی کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن