اشتغال بیش از ۸۰ درصدی نیروهای بومی در پتروشیمی اسلام آباد

روابط عمومی پتروشیمی اسلام آباد غرب اعلام کرد :بکار گیری نیروهای پیمانکاری مطابق طرح طبقه بندی مشاغل وزارت نفت ، در دست انجام است و به ترتیب بر اساس واجدین شرایط شهرستان اسلام آباد غرب و در اولویت بعدی استان کرمانشاه اقدام می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اسلام آباد غرب؛  در حال حاضر ۲۹۲ نفر در سایت پتروشیمی اسلام آباد غرب مشغول بکار هستند که مطابق شماره ملی و محل تولد شناسنامه ، ۷۰ درصد نیروها ، بومی شهرستان اسلام آباد غرب و در مجموع   ۸۳ درصد بومی استان کرمانشاه می باشد .

با توجه به اینکه طرح ملی زنجیره پروپیلن بر پایه دانش فنی ایرانی است و انتخاب پیمانکاران بر اساس مقررات سازمان برنامه و بودجه و آیین نامه کمیسیون معاملات دولتی صورت می پذیرد شرکتهای صاحب صلاحیت کشوری بکار گرفته می شوند و طبیعی است که از کادر مدیریت خود در پروژه ها استفاده نمایند لذا کمتر از ۱۷ درصد کادر مدیریتی غیر بومی در سایت پتروشیمی اسلام آباد غرب حضور دارند .

لازم بذکر است که شرایط بکار گیری فوق صرفا مربوط به دوره طرح می باشد و ضوابط بکار گیری نیروی انسانی در  دوران بهره برداری  ، از طریق آزمون و مطابق مقررات مربوطه انجام خواهد شد.

عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام آباد غرب به عنوان نخستین پروژه توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی است، که به گفته سیدعبدالعظیم پلاسعیدی مجری طرح، به پیشرفت 6درصدی رسیده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن