امضای تفاهم نامه حمایت از طرح‌های سازگار با محیط زیست

تفاهم نامه همکاری بین سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) و صندوق ملی محیط زیست برای حمایت از طرح‌های سازگار با محیط زیست امضا شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، در حاشیه نمایشگاه بین‌‌المللی محیط زیست، تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) و صندوق ملی محیط زیست با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست و حمایت از نیروگاه‌های تجدید پذیر و پروژه‌های بهره‌وری انرژی برق با حضور محمود کمانی رئیس سازمان ساتبا و انجم شعاع مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست امضا شد.

بنا بر این گزارش موضوع تفاهم‌نامه ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی به منظور توسعه و اجرای طرح‌های انرژی‌ تجدیدپذیر،بهره‌وری انرژی برق و افزایش جذابیت اقتصادی و بانک پذیری طرح‌های احداث نیروگاه‌ها و مولد‌های تجدیدپذیر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بهینه‌سازی انرژی با هدف جلوگیری از تخریب محیط زیست است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن