امیرعبداللهیان: برای ایران توافق امروز بهتر از توافق فرداست

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: برای ایران، امروز در وین توافق حاصل شود و تحریم‌ها لغو شود بهتر از این است که فردا این اتفاق رخ دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای ایرلندی خود در این ارتباط  ادامه داد: لذا ما برای رسیدن به یک توافق خوب عجله داریم؛ در چارچوب مذاکراتی منطقی و دستیابی به حقوق ملت ایران.

وی افزود: طرف‌های غربی باید بازی متن و زمان را کنار بگذارند و به جای رفتار مبتنی بر شوک  و بازی با زمان و متن ، نیت واقعی خود  برای بازگشت به تعهداتشان ذیل برجام را به نمایش بگذارند و در این مسیر حرکت کنند.

وزیر امور خارجه با بیان این که رسیدن به یک توافق خوب را در دسترس می‌دانیم ، تاکید کرد : تهدید و هشدار طرف های مقابل تعیین کننده  نقطه پایان مذاکرات نیست بلکه واقعیت میز مذاکرات و اهتمام آن‌ها برای بازگشت به تعهداتشان تعیین کننده زمان پایان مذاکره و رسیدن به توافق است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن