انتشار دومین گزارش ضرر مالی بیکرهیوز

کاهش 20 درصدی بودجه شرکت بزرگ خدمات میادین نفتی

بیکر هیوز دومین گزارش متوالی ضرر مالی خود را روز چهارشنبه منتشر و اعلام کرد که با ادامه نوسانات در قیمت نفت از هزینه های خود خواهد کاست.

به گزارش «انرژی امروز» از هافشور انرژی، تولید کنندگان نفت عملیات های حفاری خود در چاه های جدید را کاهش داده و با ادامه کاهش قیمت نفت از ماه مارس و آوریل به شدت از میزان بودجه خود کاسته اند و این امر به کاهش تقاضا برای خدمات بیکر هیوز، شلمبرژه، و هالیبرتون منجر شده است.

درآمد بکر هیوز از خدمات میادین نفتی با کاهش 26 درصدی به 2.41 میلیارد دلار رسید. کل درآمد این شرکت با 21 درصد کاهش همراه بوده است و به 4.74 میلیارد دلار تنزل یافته است.

در حال حاضر قیمت نفت شاخص ایالات متحده در حدود 41 دلار معامله می شود که برای سودآوری تولید کنندگان نفت کافی نیست. برخی از شرکت های کوچک نفتی مجبور شدند اعلام ورشکستگی کنند.

بیکر هیوز در سال 2020 مجبور شد 20 درصد از بودجه خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهد و پروژه هایی را که هنوز به مرحله تولید نرسیده اند فعلا مسکوت بگذارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن