انتصاب اعضای كمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شركت مدیریت منابع آب ایران

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در احکامی جداگانه اعضای كمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، محمد جوانبخت طی حکمی علیرضا الماسوندی معاون تلفیق و تنظیم گری، هوشنگ ملایی معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی، مهدی دانشگر فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) صنعت آب كشور، محمد حسین رنجبران مدیركل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی، علی بهمنش مدیر كل دفتر حراست و امور محرمانه، فیروز قاسم زاده مدیركل دفتر اطلاعات و داده‌های آب كشور و سیف اله آقابیگی مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل را به عنوان اعضای اصلی منصوب کرد.

بر اساس ماموریت‌های محوله به این کمیته، اعضا مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی جامع و راهبردی در موضوع مدیریت بحران و پدافندغیرعامل از طریق نهادینه سازی، اجرای اصول و ضوابط مدیریت بحران و پدافندغیرعامل در شرکت‌های زیرمجموعه، افزایش بازدارندگی، تداوم ارائه خدمات در شرایط اضطراری، کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری در کلیه تاسیسات و فرآیندهای مرتبط با وظایف شرکت‌ها اقدام کنند.

همچنین سیف اله آقا بیگی به عنوان دبیر این کمیته منصوب و روسای حوضه‌های آبریز به فراخور مخاطرات حوضه آبریز مربوطه به عنوان اعضای در جلسات این کمیته حضور خواهند داشت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن