انی به دنبال فروش دارایی های خود در نروژ و کنگوست

برنامه کاهش کربن در دستور کار انی

غول نفتی انی ایتالیا اعلام کرد که با کاهش قیمت نفت به دنبال فروش دارای خود در نروژ و جمهوری کنگو است. شرکت انی علت تصمیم خود را کاهش هزینه های شرکت عنوان کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» در نروژ شرکت Var Energi انی امیدوار است شناور FPSO تولید و ذخیره سازی شناور Jotun را بفروشد. در کنگو هم انی به دنبال مشتری برای فروش بسته عملیاتی خود است.

امسال قیمت نفت خام تا یک سوم کاهش یافت و تولید کنندگان نفت به دنبال کاهش هزینه های خود به کاهش تعداد کارکنان و بخشی از دارایی های خود روی آورده اند.

انی ایتالیا هم همانند دیگر همکاران اروپایی خود، اعلام کرده که برنامه کاهش کربن را در دستور کار خود قرار داده است، فروش دارایی ها بخشی از این برنامه اعلام شده است.

Var Energi بزرگ ترین تولید کننده غیر دولتی نفت و گاز در نروژ است و در سال 2019 بخشی از دارایی های اکسون موبیل در نروژ را خریداری کرد.

قیمت شناور FPSO یک میلیارد دلار است. در کنگو هم انی روزانه معادل 90 هزار بشکه نفت تولید می کند. پروژه دیگر انی در کنگو قرار است بعد از بهره برداری روزانه 120 هزار بشکه نفت تولید کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن