اولویت دریافت بودجه با پروژه های تجدیدپذیر

یکی از بهترین پروژه ها پروژه مزرعه بادی فراساحلی است

دولت انگلستان 17 پروژه ای که به مهمترین چالش های جهان از جمله تغییرات آب و هوایی اهمیت داده اند، انتخاب کرده است که هر یک از این پروژه ها 500.000 پوند بودجه دریافت خواهد کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، یکی از این پروژه ها با هدف پیگیری سریع ساخت مزارع بادی فراساحلی در دریای سلتی از سال 2025 به بعد انجام خواهد شد.

شرکت south west floating offshore wind accelerator، که تحت نظر wave hub کار می‌کند، انتظار دارد که این پروژه باعث شود منطقه به هدف ۴۰ گیگاوایت انرژی بادی دریایی تا سال ۲۰۳۰ و افزایش پنج برابری انرژی بادی ساحلی بریتانیا کمک کند.

یک پروژه دیگر با استخراج انرژی از معادن غیرمجاز و سیلاب در گلاسکو، گرمای کم کربن برای خانه ها و مشاغل اسکاتلند فراهم می کند. کنسرسیوم HotScot بر سه پروژه جدید آب معدنی زمین گرمایی نظارت خواهد کرد و هدف آن ارائه رشد اقتصادی معادل 303 میلیون پوند و حدود 9،800 شغل است.

Trans-Mid با هدایت دانشگاه ناتینگهام، با مشاغل فناوری حمل و نقل و همچنین تأمین کنندگان محلی در صنعت خودرو، هوافضا و ریلی برای توسعه پروژه های سبز جدید، با هدف ایجاد میدلندز به عنوان ابررسانایی برای تولید خالص حمل و نقل صفر کربن همکاری خواهد کرد. .

دبیر بازرگانی آلوک شارما گفت: ما از مبتکران خود حمایت می کنیم و با پشتیبانی آنها باید ایده های عالی را به صنایع ، محصولات و فناوری های درجه یک تبدیل کنیم.

وی همچنین افزود: از پروژه های ساخت و ساز مجازی گرفته تا استخراج گرمای تمیز از معادن غیرمجاز ، پروژه های پیشگامانه ای که ما امروز بودجه می کنیم به ایجاد شغل و افزایش مهارت در سراسر انگلیس کمک می کند، زیرا ما همچنان به پیشرفت اقتصادی خود اهمیت ویژه ای می دهیم.

تحت دومین دوره‌ی تحقیق و نوآوری بریتانیا ukri با نام strength in places fun، هر پروژه می‌تواند اگر مراحل اولیه‌ی توسعه موفقیت‌آمیز بود، تا آخر امسال دوباره درخواست ۱۰ تا ۵۰ میلیون پوند سرمایه‌گذاری بلندمدت بدهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن