برق طرح آبرسانی غدیر تامین شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با یک برنامه زمان‌بندی یک هفته‌ای دو فیدر خروجی تامین برق طرح آبرسانی غدیر در پست برق سبزآب اندیمشک این شرکت احداث و برق‌دار شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و در یک اقدام جهادی عملیات احداث دو فیدر خروجی 33 کیلوولت تامین برق آبرسانی غدیر در مدت زمان یک هفته با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به پایان رسید و برق‌دار شد.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی اجرایی کردن این پروژه به بیش از یک ماه زمان نیاز داشت، افزود: با بسیج همه نیروهای عملیاتی شرکت، پیمانکار و مشاور و رعایت اصول فنی و ایمنی لازم احداث دو فیدر خروجی 33 کیلوولت از پست 230 کیلوولت سبزآب به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ آبرسانی غدیر از پست برق سبزآب این شرکت تامین و در صورت آماده بودن شرایط ایستگاه پمپاژ توسط سازمان آب و برق خوزستان جهت اتصال به شبکه قابل استفاده و بهره‌برداری است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن