برنامه ریزی اکسون موبیل برای کاهش سالانه مشاغل در ایالات متحده

غول نفتی اکسون موبیل اعلام کرده است که در حال برنامه ریزی برای کاهش سالانه 10 درصدی مشاغل اداری این شرکت در ایالات متحده است.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، بر اساس این گزارش کاهش مشاغل اداری این شرکت در آمریکا سالانه بین 5 تا 10 درصد خواهد بود و این کاهش مشاغل در سه تا 5 سال آینده انجام خواهد گرفت.

یک منبع آگاه در اکسون موبیل به بلومبرگ گفته است که کاهش این مشاغل بر اساس ارزیابی شرکت از عملکرد کارکنان انجام می گیرد. در این ارزیابی کسانی از شرکت کنار گذاشته خواهند شد که نسبت به دیگر همکاران خود عملکرد ضعیف تری دارند.

سال گذشته اکسون موبیل اعلام کرد که تا سال 2022 با حدود 14 هزار نفر کارمند این شرکت خداحافظی خواهد کرد. حالا اکسون می گوید برنامه جدید جدای از برنامه کاهش 14 هزار نفری مشاغل است.

در ماه های اخیر اکسون موبیل با چالش های بسیاری رو به رو بوده است. در آخرین مورد سهامداران این شرکت توانستند در هیات مدیره شرکت نمایندگانی از گروه های دوستدار محیط زیست را جا دهند.

در پایان سال 2020 اکسون موبیل در سراسر دنیا 72000 کارمند داشت که از این میان 40 درصد در ایالات متحده کار می کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن