برگزاری نخستین جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی نیرو

بر تحول در تولید محتوای خبری نوین و فرآیندمحور تاکید شد

ویدئو کنفرانس نخستین جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب وبرق کشور در سال جاری برای نخستین بار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این نشست روز گذشته با حضور مدیر کل، معاون و روسای گروه‌های روابط‌عمومی وزارت نیرو، مدیران روابط عمومی شرکت‌های مادرتخصصی و ۱۳۴ نفر از مدیران روابط عمومی شرکت‌های آب و برق سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این نشست با توجه به شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی برای نخستین بار در سطح روابط عمومی‌ها به صورت غیرحضوری و برخط برنامه‌ریزی و اجرا شد که تجربه موفقی برای ادامه این روش در جهت ارتباط بیشتر و گفت‌وگوی روابط عمومی‌ها در اقصی نقاط کشور به حساب می‌آید.

در این نشست، صدیقه ببران مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو گفت: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته فعالیت خوبی در زمینه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از تمامی شرکت‌های آب و برق کشور شاهد بودیم و انتظار می‌رود همین روند امسال نیز در پویش جدید وزارت نیرو با قوت و جدیت بیشتر ادامه یابد.

وی، به هدف‌گذاری جدید پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، با تکیه بر دو مقوله ساخت و سازها و ساز و کارها، اشاره کرد و افزود: لازم است امسال در اجرای این پویش در سطح تمامی استان‌های کشور هر دو جنبه مورد اشاره و تاکید قرار گرفته و از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارهای رسانه‌ای اعم از تصویری، آنلاین و فضای مجازی برای خبررسانی به مردم حداکثر استفاده صورت گیرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، ببران در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سالانه روابط‌عمومی‌ها برای سال جدید گفت: توجه به جلب مشارکت مردمی و گروه‌های مرجع، تحول در تولید محتوای خبری نوین و فرآیندمحور، استفاده موثر از فضای مجازی و توجه به تبلیغات محیطی مواردی است که ضرورت دارد در این برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن