برگزاری وبینار تخصصی شناخت بازارهای آفریقا برای فعالان آب و برق

شرکت ساتکاب به منظور شناخت بیشتر این بازار اقدام به مشارکت در برگزاری وبینار کرده است

وبینار تخصصی شناخت بازارهای آفریقا برای فعالان آب و برق، با حضور گسترده مدیران و فعالان صنعت آب و برق در خرداد ماه سال جاری با مشارکت ساتکاب برگزار خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرکل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای ساتکاب، ضمن اشاره به اینکه افزایش ظرفیت قاره آفریقا با توجه به ذخایر طبیعی خود در حوزه انرژی، مانند باد و انرژی خورشیدی، فرصتی مناسب جهت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و دولتی فراهم آورده است، گفت: شرکت ساتکاب به منظور شناخت بیشتر این بازار اقدام به مشارکت در برگزاری وبینار تخصصی شناخت بازارهای آفریقا برای فعالان آب و برق جهت خلق فرصت مطلوب به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی در این حوزه کرده است.

سیدعباس جعفری افزود: آشنایی با نیازمندی‌های بازار آفریقا، آشنایی با قوانین و مقررات واردات-صادرت به کشورهای آفریقایی، آشنایی با تجارب کشورهای موفق در صادرات به افریقا و شناخت چالش‌های پیش رو و مراقبت‌های ضروری از جمله اهداف برگزاری این وبینار اعلام شده است.

وی یادآور شد: این وبینار با مسئولیت اجرایی، شرکت مادر تخصصی ساتکاب، دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و دفتر آفریقایی وزارت امور خارجه ایران برگزار خواهد شد.

جعفری در پایان با اشاره به برگزاری وبینار مذکور در خرداد سال جاری، افزود: مدیرعامل شرکت ساتکاب، مدیرکل امور بازرگانی و پوشش‌های بیمه‌ای شرکت ساتکاب، مدیرکل دفتر عربی و آفریقا سازمان توسعه تجارت ایران، دستیار وزیر امور خارجه ایران و مدیرکل دفتر آفریقا، سفرای جمهوری اسلامی ایران در دو کشور کنیا و زیمباوه و مديرعامل صندوق ضمانت صادرات، در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن