بهترین وضعیت توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان در سال 1402 رقم خورد

با همکاری شرکت های توزیع کننده گازمایع و پیگیری های انجام شده در سال 1402 وضعیت توزیع گازمایع مطلوب و بدون مشکل بود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در دیدار با مدیرعملیات شرکت پرسی ایرانگاز کشور گفت: سال گذشته هیچگونه مشکلی در عرضه گازمایع نداشتیم و این نشان از همکاری و تلاش همه جانبه مسئولین استانی، ادارات ذیربط و شرکت های توزیع کننده گاز مایع، مخصوصاً شرکت پرسی ایرانگاز با مجموعه پخش فرآورده های نفتی منطقه است.

قربانعلی مردانی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در راستای مدیریت تأمین و توزیع گاز مایع در استان گفت: همکاری های انجام شده جهت سهولت کار مردم و کاهش مشکلات آنان صورت گرفته و قابل تقدیر می باشد.

وی با اشاره به اینکه 75درصد از سهمیه گازمایع مصرفی استان از طریق شرکت پرسی ایرانگاز توزیع می گردد افزود: نگاه عملیاتی خوبی در شرکت پرسی ایرانگاز حاکم است و این باعث می شود عملیات بدرستی انجام شود.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اینکه تنوع خدمات گازمایع در استان می تواند کمک خوبی به مدیریت مصرف سایر حامل های انرژی در بخش حمل و نقل نماید گفت: احداث و توسعه جایگاه های عرضه LPG (اتوگاز) در صورتیکه مورد مطالعه قرار گیرد و شرایط ویژه استان در آن لحاظ شود می تواند به کاهش مشکلات حمل و نقل و ناترازی بنزین کمک کند.

مردانی در خصوص توسعه جایگاههای عرضه CNG نیز گفت: در راستای توسعه صنعت CNG در استان، مجوز احداث 50جایگاه با تجهیزات دولتی رایگان به استان واگذار شده و فراخوان واگذاری مجوز نیز انجام شده و در صورت استقبال سرمایه گذار و احداث این جایگاه ها وضعیت بسیار مطلوبی در عرصه خدمت رسانی به مردم خواهیم داشت.

مدیر شرکت پرسی ایرانگاز کشور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری خوب منطقه زاهدان گفت: با توجه به قانون توزیع الکترونیک گازمایع در سامانه سدف، با تلاش های انجام شده موفقیت های مطلوبی در این خصوص حاصل شده و درحال حاضر بین 80 تا 90درصد گازمایع استان از طریق سامانه سدف عرضه می گردد.

سید حامد هاشمی در زمینه ضرورت احداث و توسعه اتوگاز گفت: توسعه اتوگاز علاوه بر اینکه باعث کاهش قاچاق فرآورده های نفتی خواهد شد کمک شایانی هم به کاهش ناترازی بنزین و مدیریت مصرف فرآورده های نفتی خواهد نمود.

در این نشست مشترک که در دفتر مدیر منطقه زاهدان برگزار شد، رییس گازرسانی شرکت پرسی ایرانگاز کشور، مدیر پرسی ایرانگاز منطقه زاهدان و رییس تأمین و توزیع شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان نیز حضور داشتند.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن