بهره‌برداری از دو پروژه ساز و كاری صنعت برق استان تهران

پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع برق از سال 98 آغاز شده است

دو پروژه ساز و كاري صنعت برق كشور صبح امروز سه‌شنبه و در بيست و چهارمين هفته از پويش #هرهفته_الف_ب_ايران با حضور وزير نيرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسيد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، اين پروژه‌ها شامل اتمام نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در سطح شهر تهران و هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق است كه با 458 ميليارد تومان از محل منابع داخلي وزارت نيرو به ثمر رسيده‌اند.

416 ميليارد تومان از اين مجموع مربوط به پروژه نوسازی و تبديل شبكه سيمی فشار ضعيف با كابل خودنگهدار شهر تهران است كه از سال 91 عمليات اجرایی آن آغاز شده است.

در اين پروژه، 7000 كيلومتر شبكه احداث و 13 هزار كيلومتر كابل سرویس فرسوده مشترکان تعويض شده است.

با اجرای اين پروژه انشعاب‌های بیش از 1.1 ميليون مشترک برق اصلاح شده و کاهش 85 درصدی نرخ حوادث و اتفاقات و به تبع آن نرخ انرژی توزیع نشده شبکه فشار ضعیف را به دنبال دارد.

پروژه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق نيز از سال 98 آغاز شده است.

اين پروژه نيز شامل تجهیز و راه اندازی 65 دستگاه خودروی عملیاتی مجهز به تجهیزات مدیریت حوادث و اتفاقات شبکه بوده و اجرای آن منجر به افزایش بهره‌وری سازمانی با استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن