بهره‌برداری از ۲۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق، فردا در هفته سی‌وهشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

ارزش این سرمایه گذاری ها بالغ بر 686 میلیارد تومان می باشد

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران فردا سه‌شنبه با 23 پروژه به ارزش 686 میلیارد تومان در 4 استان وارد سی و هشتمین هفته خود می‌شود.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، طی هفته‌های گذشته در قالب این پویش شاهد به ثمر رسیدن ۲۰۴ پروژه بزرگ صنعت آب و برق کشور بودیم و فردا سه‌شنبه ۲۳ پروژه دیگر در استان‌های قم، اصفهان، زنجان و سمنان به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، مجموع پروژه‌های به ثمر رسیده از ابتدای امسال به عدد ۲۲۷ می‌رسد.

پروژه‌های این هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، هم برقی است و هم‌ آبی؛۲۰ پروژه در صنعت برق و سه پروژه در صنعت آب چهار استان کشور.
در استان زنجان دو پروژه بر‌ق‌رسانی، دو طرح بهینه‌سازی شبکه، دو پروژه احداث خطوط و چهار پروژه تامین برق در مجموع 10 پروژه برای تامین بار متقاضیان جدید، تامین برق مشترکان شهرک‌های صنعتی، افزایش رضایت‌مندی مشترکان و کاهش خاموشی‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

اما در استان قم نیز با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو یک پروژه فاضلاب مسکن مهر، 7 پروژه تامین برق، احداث یک نیروگاه برق‌آبی و یک نیروگاه خورشیدی، نصب و راه‌اندازی یک نیروگاه تولید پراکنده و اجرای یک پروژه توسعه و بهینه‎سازی شبکه‌های فشار ضعیف با هدف تامین برق و بهبود کیفیت توان و کاهش تلفات، تقویت شبکه فوق توزیع و بهبود پایداری شبکه افتتاح می‌شود.

همچنین پروژه تاسیسات نمک‌زدایی، اصلاح و باسازی خط انتقال آب نابر و احداث 3 باب مخزن در استان اصفهان برای تامین آب شهرستان نوش آباد و شهر کاشان با اعتبار 119.5 میلیارد تومان قرار است به بهره‌برداری برسد.

تنها پروژه استان سمنان نیز پروژه آبرسانی به یک هزار و 716 خانوار در 11 روستای این استان است که با اجرای 14.1 کیلومتر خطوط انتقال و 860 مترمکعب مخازن ذخیره آماده افتتاح شده است.

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که از نیمه دوم سال ۹۸ برنامه‌ریزی و شروع شده تا با هدف امیدآفرینی و خلق انگیزه دستاوردهای افتخارآمیز در عرصه صنعت آب و برق از طریق آن به مردم معرفی شود.

وزیر نیرو ابتدای سال جاری، بهره‌برداری از 250 پروژه صنعت آب و برق در سطح کشور را با سرمايه‌گذاري 55 هزار ميليارد تومان در قالب پویش سراسری #هرهفته_الف_ب_ایران وعده کرده بود که با احتساب پروژه‌های فردا، در 54 روز باقی‌مانده تا آخرین روز سال جاری 23 پروژه بزرگ دیگر به بهره‌برداری می‌رسد تا امسال نیز عمل به وعده داده شده در این وزارتخانه محقق شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن