بهره‌برداری از ۲۳ پروژه صنعت آب و برق در 4 استان کشور

سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه‌ها 686 میلیارد تومان می‌باشد

۲۳ پروژه صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری 686 میلیارد تومان در 4 استان کشور با حضور وزیر نیرو در قالب هفته سی‌ و هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، از پروژه‌های افتتاح شده امروز، 10 پروژه سهم استان زنجان، 11 پروژه در استان قم و دو پروژه نیز در دو استان اصفهان و سمنان افتتاح شد.

بر این اساس، در استان زنجان دو پروژه بر‌ق‌رسانی، دو طرح بهینه‌سازی شبکه، دو پروژه احداث خطوط و چهار پروژه تامین برق در مجموع 10 پروژه برای تامین بار متقاضیان جدید، تامین برق مشترکان شهرک‌های صنعتی، افزایش رضایت‌مندی مشترکان و کاهش خاموشی‌ها با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

در استان قم نیز یک پروژه فاضلاب مسکن مهر، 7 پروژه تامین برق، احداث یک نیروگاه برق‌آبی و یک نیروگاه خورشیدی، نصب و راه‌اندازی یک نیروگاه تولید پراکنده و اجرای یک پروژه توسعه و بهینه‎سازی شبکه‌های فشار ضعیف با هدف تامین برق و بهبود کیفیت توان و کاهش تلفات، تقویت شبکه فوق توزیع و بهبود پایداری شبکه افتتاح شد.

همچنین پروژه تاسیسات نمک‌زدایی، اصلاح و بازسازی خط انتقال آب نابر و احداث 3 باب مخزن در استان اصفهان برای تامین آب شهرستان نوش‌آباد و شهر کاشان با اعتبار 119.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

این گزارش حاکی‌ است، پروژه آبرسانی به یک هزار و 716 خانوار در 11 روستای استان سمنان با اجرای 14.1 کیلومتر خطوط انتقال و 860 مترمکعب مخازن ذخیره صبح امروز با دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن