بهره برداری از 3 پروژه بزرگ برقی در استان گیلان

بهره‌برداری از این پروژه‌ها در شهرستان آستارا اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد

سه پروژه انتقال و فوق توزیع برق در شهرستان مرزی و بندری آستارا با سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد ریال و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در سی و سومین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این رابطه گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 7 نفر به صورت مستقیم و برای 105 نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان آستارا در استان گیلان اشتغال‌زایی به وجود خواهد آمد، افزود: این پروژه‌ها با هدف برق‌رسانی پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه به‌خصوص در زمان پیک بار شبکه و سایر شرایط اضطراری امروز با دستور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه پست 63.20 کیلوولت مسکن مهر آستارا، پروژه توسعه پست 230.63 کیلوولت آستارا و پروژه خط کابلی 63 کیلوولت دو مداره تغذیه کننده پست مسکن مهر آستارا از جمله پروژه‌هایی است که در چارچوب سی‌و‌سومین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان گیلان افتتاح شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن