تاکید بر تسریع پروژه‌ تونل انرژی در تبریز

پست فوق توزیع شهیدسلیمی دائمی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح توافقات حاصله‌ در جلسه‌ی معاونان وزیر نیرو و شرکت توانیر، استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران صنعت برق استان گفت: در این جلسه مقرر شد پست فوق توزيع شهيد سليمی دائمی شود و تجهيزات خريداری شده بر اساس زمان‌بندی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گيرند.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عادل کاظمی با اشاره به حضور معاون امور انرژی وزير نيرو و معاون برنامه‌ريزی شركت توانير در تبريز و برگزاری جلسه‌ای در استانداری با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در این جلسه مقرر شد پست‌های فوق توزيع شهرک صنعتی شهيد سليمی و شهرك صنعتی اسكو دائمی شود و تجهيزات خريداری شده با زمان‌بندی مشخص شده نصب و مورد بهره‌برداری قرار گيرند.

کاظمی با بیان اینکه تسريع در عمليات اجرای خط تغذيه‌ی فوق توزيع و دائمی شدن پست شهرك صنعتی آخولا مورد موافقت و تاكيد قرار گرفت، ادامه داد: اختصاص زمين پست جهت ايجاد و احداث پست‌های فوق توزيع در مارالان، سه راهی فرودگاه و شهرک خاوران از دیگر تصمیم‌های اخذ شده در این جلسه است.

وی افزود: تسريع در اجرا و خاتمه‌ پروژه تونل انرژی در این جلسه مورد تاكيد قرار گرفت و مقرر شد شركت توانير با تخصیص اعتبارات مناسب به برق منطقه‌ای آذربايجان موجب تسریع پروژه‌های فوق شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن