تاکید نامزد صدراعظمی آلمان بر افزایش تعرفه های واردات از چین

نامزد حزب سبزهای آلمان برای جانشینی آنگلا مرکل تاکید کرد که باید تعرفه های واردات محصولات چینی ناسازگار با محیط زیست افزایش یابد.

به گزارش «انرژی امروز» نامزد جانشینی صدراعظم آلمان از حزب سبزها می گوید اتحادیه اروپا باید موانع سفت و سخت‌تر یرای واردات محصولات چینی درنظر بگیرد تا از ورود استانداردهای ضعیف زیست محیطی این کشور به اروپا جلوگیری شود.

آنالنا بربوک، از حزب سبزهای آلمان در مصاحبه با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه گفت: وقتی در گوشه ای از دنیا محصولات به قیمت های ارزان فروخته می شود ما باید خود از استانداردهایمان دفاع کنیم.

او ادامه داد: این کار را می توان با اعمال هزینه های اضافی برای شرکت هایی انجام داد که به بازار محصولات چینی مرتبط هستند یا استانداردها محیط زیستی را رعایت نمی کنند.

بربوک در این مصاحبه بر حمایت های خود از رقابت پذیری صنایع اروپایی که تکنولوژی هایی را برای عدم وابستگی به چین به اروپا عرضه می کنند تاکید کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن