تا 2040 انتشارات اوبر صفر می شود

برای مقابله با تغییرات اقلیم شرکت های خصوصی مهم هستند

اوبر می‌گوید که تا سال 2040 خواهد توانست در 10 هزار شهر انتشارات خود را 100 درصد کاهش دهد و خودروهای حمل و نقل عمومی خود را تبدیل به خودروی برقی می کند.

به گزارش «انرژی امروز» بر اساس اعلام این شرکت، اوبر تا سال 2025 خواهد توانست 50 درصد از انتشارات خود را در کیلومتر طی شده کاهش دهد. این برنامه برای پایتخت های کشورهای اروپایی چون آمستردام، برلین، بروکسل، لیسبون، لندن، مادرید و پاریس طرح ریزی شده است.

این برنامه احتمالا برای اوبر 800 میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت تا بتواند صدها هزار خودروی موجود در اروپا، آمریکا و کانادا را تبدیل به خودروی برقی کند.

همچینین بر اساس برنامه اوبر در سراس اروپا، رانندگان می توانند از این شرکت درخواست دریافت خودروهای باری کوچک با انتشارات صفر داشته باشند.

در بریتانیا اوبر و غول نفتی بریتیش پترولیوم قراردادی برای ایجاد یک هاب شارژ خودروی برقی در لندن امضا کرده اند.

در فرانسه اوبر با شرکت EDF برای راه اندازی شبکه بزرگ شارژ سریع خودروهای برقی به توافق رسیده است.

شرکت اوبر

مجمع جهانی اقتصاد می گوید تعهد اوبر به کاهش انتشارات نشان از آن دارد که برای مقابله با تغییرات اقلیم اهمیت بخش خصوصی بسیار بیشتر است و به همکاری های ابتکاری بین شرکت های خصوصی برای پیش برد اهداف مقابله با تغییرات اقلیم نیاز داریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن