تجدید پذیرهای دریایی به اقتصاد انگلستان رونق دهند

سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر باعث 1.5 میلیارد صرفه جویی برای مصرف کنندگان می شود

تجدیدپذیرهای دریایی می توانند تا سال 2035 28.9 میلیارد پوند وارد اقتصاد انگلیس کنند که در این صورت مصرف کنندگان می توانند سالانه 1.5 میلیارد پوند پس انداز کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این تنها یکی از یافته های یک تحلیل جدید توسط شرکت سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر Thrive Renewables است، که نشان می دهد در صورت اتخاذ تدابیر دولت ، 66.5 میلیارد پوند فرصت سرمایه گذاری بالقوه وجود دارد.

شرکای بازار ادعا می‌کنند که تا سال ۲۰۳۵ می‌توان با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر ساحلی به رشد مورد نیاز ۷۷ مگاواتی برای رسیدن به تعادل بین آلاینده‌های تولید شده و آلاینده‌های خارج شده از اتمسفر (net zero) دست پیدا کرد. برای رسیدن به این هدف باید هر سال تا ۲۰۳۵ انرژی تجدیدپذیر ساحلی ۵.۵ گیگاواتی پیاده‌سازی کرد.

این یک فرصت سرمایه گذاری سالانه 4.75 میلیارد پوند با 2.75 میلیارد پوند سرمایه گذاری بر روی باد ساحلی ایجاد می کند.

این تجزیه و تحلیل نشان می دهد دولت باید برای ایجاد پتانسیل های این چنینی در سرمایه گذاری ها دو اقدام فوری را باید انجام دهد.

اولین مورد ثبات سیاست است – به گفته تحلیلگران ، یک استراتژی ساده انرژی و اطمینان در مکانیزم هایی از جمله برنامه ریزی اتصال به شبکه توزیع و ساختار هزینه می تواند به انگلیس اجازه دهد تا سریعتر از منابع تجدیدپذیر سود ببرد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که رفع مشکلات برنامه ریزی ، که بیشتر ناشی از برنامه های مقامات محلی است که از سال 2015 به روز نشده اند و بنابراین نمی توانند مجوز چند کارخانه بادی را صادر کنند ، ضروری است.

این تجزیه و تحلیل همچنین نشان می دهد که چگونه تجدید پذیرهای دریایی ارزان تر از تولید گاز هستند – این نکته را نشان می دهد که باد تازه ساحل می تواند 49 پوند در هر مگاوات ساعت را تحویل دهد ، که 12.5٪ ارزانتر از تولید گاز است.

متیو کلیتون ، مدیر عامل شرکتهای Thrive Renewables، گفت: ما از دولت انگلستان می خواهیم تا روند بهبودی سبز را تحریک کند و تأثیر واقعی ، فوری و قابل اندازه گیری بر اقتصاد ما بگذارد.

دولت می تواند با تأمین یك سیاست و ایجاد محیطی مثبت برای تجدیدپذیرهای دریایی ، سرمایه گذاری های عظیم بخش خصوصی را آغاز كند ، هزاران شغل ایجاد كند و یك انگلستان سبزتر و تمیزتر برای همه ما ارائه دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن