تداوم پروژه‌های عملیاتی بخش مخابرات در پالایشگاه گاز فجرجم

ابلاغ ۱۰ برنامه عملیاتی ارتقا و روزآمد کردن پالایشگاه

رئیس اداره مخابرات و تله‌متری شرکت پالایش گاز فجرجم از تداوم پروژه‌های عملیاتی در این پالایشگاه در سال جهش تولید خبر داد.

کیانوش شهریور گفت: این واحد امسال به دلیل نقش با ارزش و مؤثر خود در رابطه با جهش تولید تعداد حدود ۱۰ برنامه عملیاتی به‌منظور ارتقا و روزآمد کردن سامانه‌های مراکز تلفن و همچنین سیستم‌های ارتباطی بی‌سیمی در برنامه خود تعریف و به مدیریت ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ادامه خدمات مخابراتی و زیرساخت برای واحدهای عملیاتی و IT به‌خوبی فعال است و سامانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و با تلاش همکاران با حداقل نیروی کاری در حال خدمات‌دهی هستند.

رئیس اداره مخابرات و تله‌متری شرکت پالایش گاز فجرجم تصریح کرد: اداره مخابرات و ارتباطات یکی از حساس‌ترین اداره‌ها برای ایجاد بستر ارتباط پایدار و ایمن و مستمر در کنار واحدهای عملیاتی، نقش اساسی ایفا می‌کند.

شهریور اظهار کرد: این اداره، پارسال بالغ بر ۳۰ پروژه عملیاتی را آغاز کرد و در پایان سال با کمترین هزینه ممکن به پایان رساند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن