ترامپ حفاری نفت و گاز در جنگل های ملی را آسانتر می کند

تصویب یک قانون جدید دیگر به نفع سوخت های فسیلی در آمریکا

روز دوشنبه کابینه دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده قانونی تصویب کرد که بر اساس آن حفاری نفت و گاز برای شرکت های حفاری این کشور در جنگل های ملی آمریکا آسانتر می شود.

به گزارش «انرژی امروز» ترامپ دوباره در باره قانونی تصمیم گرفته است که خشم گروه های دوستدار محیط زیست را به همراه داشته است.

بر اساس قانون جدید کابینه ترامپ حفاری در جنگل های ملی برای شرکت های حفاری نفت و گاز با قوانین دست و پا گیرتر کمتری همراه خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، در ایالات متحده بیش از 192 میلیون ایکر جنگل زیر نظر اداره جنگل ها، که بازو اجرایی دپارتمان کشاورزی است اداره می شود. این دپارتمان حالا قانونی تصویب کرده است که بازه زمانی اعطای مجوز به شرکت های حفاری برای اکتشاف و حفاری نفت و گاز در مناطق جنگلی را تسریع می کند.

از سویی بر اساس این قانون شرکت های نفتی خود تصمیم می گیرند که در کدام مناطق حفاری انجام دهند.

در سال 2018 اداره جنگل های ایالات متحده اعلام کرده بود که به دنبال بازنویسی برخی قوانین این اداره برای سرعت بخشیدن به اعطای مجوزهای حفاری به شرکت های نفت و گاز آمریکاست.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن