تعریف استانداردهای انتشارات ال ان جی توسط قطر و شورون

روز چهارشنبه شرکت تجارت و عرضه انرژی پاویلیون (Pavilion) سنگاپور اعلام کرد که با قطر انرژی و غول نفت و گاز شورون برای ترسیم متدی برای استانداردسازی انتشارات از محموله‌های گاز طبیعی مایع (ال ان جی) به توافق رسیده است.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، بر این اساس محاسبات مربوط میزان انتشارات از سرچشمه تا ترمینال تخلیه در توافقنامه های خرید و فروش پاویلیون انرژی با تولید کنندگان وارد خواهد شد.

بیانیه پاویلیون می گوید که به دنبال ایجاد یک چارچوبی است که گروه بین المللی وارد کنندگان گاز طبیعی مایع (International Group of Liquefied Natural Gas Importers (GIIGNL) ) برای ایجاد قوانین مشخص تعیین کننده محموله های کربن خنثی برقرار کرده است.

گروه های محیط زیستی درباره جبران های کربنی به شدت تردید دارند و معتقد هستند که ایجاد توانایی برای کاهش انتشارات سوخت های فسیلی و جبران آن ها در محلی دیگر، روند کنار گذاشتن این سوخت ها را طولانی تر خواهد کرد.

پاویلیون، قطر انرژی و شورون متد خود برای محاسبه میزان انتشارات کربن گاز طبیعی مایع، ال ان جی، را برای ایجاد شفافیت و بهبود صحت محاسبات انتشارات ارائه کرده اند.

The logo of Dow Jones Industrial Average stock market index listed company Chevron (CVX) is seen in Los Angeles, California, United States, April 12, 2016. REUTERS

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن