تعطیلی دو جایگاه سی ‌ان ‌جی به دلیل عدم رعایت شاخص‌های استاندارد

دریافت گواهینامه استاندارد ۷۰ درصد جایگاه‌های کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از قطع گاز و تعطیلی دو باب جایگاه سی‌ان‌جی استان به دلیل عدم رعایت استاندارهای ایمنی و فنی خبرداد.

عبدالله گیتی‌منش با بیان این مطلب گفت: جهت تامین ایمنی و توجه به حفظ سلامت شهروندان، اپراتور جایگاه‌های سی‌ان‌جی و پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه، این دو جایگاه پس از ارائه گزارش اداره استاندارد در خصوص عدم رعایت الزامات استانداردهای ایمنی و فنی از مدار سرویس‌دهی خارج و با هماهنگی شرکت گازاستان نسبت به قطع گاز این جایگاه‌ها اقدام شد.

گیتی منش با اشاره به فعالیت ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در استان و دریافت گواهینامه استاندارد توسط بیش از ۷۰ درصد از این جایگاه‌ها، از بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد از این جایگاه‌ها خبرداد و افزود: ایمنی جایگاه‌ها و حفظ جان و مال مردم به هیچ وجه قابل اغماض نبوده و این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی با جایگاه‌هایی که نسبت به استانداردسازی اقدام نکنند، مطابق مقررات برخورد خواهد کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، این مقام مسئول همچنین از فعالیت نه باب تاسیسات گاز مایع در استان خبر داد و اظهار کرد: استانداردسازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار دارد و با هماهنگی‌های انجام شده دو باب از این تاسیسات نیز به علت عدم رعایت استانداردهای فنی و ایمنی تعطیل شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن