تعطیلی پالایشگاه بریتیش پترولیوم در ایالات متحده

در پی رخ‌داد یک آتش سوزی در پالایشگاه 430 هزار بشکه در روز غول نفت و گاز بریتیش پترولیوم در ایندیانای ایالات متحده، این پالایشگاه تعطیل شد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، در آمریکا که بزرگترین مصرف کننده نفت در جهان است، شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد بعضی از واحدهای پالایشگاه خود در وایتینگ ایندیانا را در پی وقوع یک آتش سوزی در روز چهارشنبه، تعطیل می‌کند.

این پالایشگاه به ظرفیت ۴۳۰ هزار بشکه در روز، تامین کننده مهم سوخت برای مرکز آمریکا و شهر شیکاگو است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر نفت در هفته منتهی به ۱۹ اوت، به میزان ۳.۳ میلیون بشکه کاهش پیدا کرده و به ۴۲۱.۷ میلیون بشکه رسیده است که بزرگتر از کاهش ۹۳۳ هزار بشکه‌ای است که تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده بودند.

با این حال، کاهش کمتر از حد انتظار ذخایر بنزین، تاثیر مثبت کاهش ذخایر نفت را تا حدودی تعدیل کرد. ذخایر بنزین آمریکا در همین مدت، به میزان ۲۷ هزار بشکه کاهش یافت در حالی که تحلیلگران، کاهش این ذخایر به میزان ۱.۵ میلیون بشکه را پیش بینی کرده بودند.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن