تعهد 25 میلیارد دلاری بزرگترین پتروشیمی تایلند برای انتشارات صفر خالص

پی تی تی جی سی، بزرگترین تولید کننده پتروشیمی تایلند (PTTGC) برنامه ریزی کرده است تا 25 میلیارد دلار برای رسیدن به اهداف صفر خالص گازهای گلخانه ای تا سال 2050 سرمایه گذاری کند.

به گزارش «انرژی امروز» از آرگوس مدیا، PTTGC انتظار دارد تولید گازهای گلخانه‌ای (GHG) این شرکت در سال 2025 به رقم 9 میلیون تن برسد.

این شرکت برای بهبود بهره وری در جهت کاهش 20 درصدی میزان انتشارات تا سال 2030 سرمایه ای برابر با 1.3 میلیارد دلار خرج خواهد کرد.

از جمله اقدامات PTTGC در جهت کاهش انتشارات گازهای گلخانه ای استفاده از سوخت های پاکتر از جمله هیدروژن، دیجیتال سازی تاسیسات برای کاهش مصرف خوراک و نیز سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید است.

این شرکت اعلام کرده است که فعلا تمایلی برای ایجاد و ساخت واحدهای جدید پتروشیمی و پالایشگاه ندارد و در عوض بر افزایش بهره وری واحدهای موجود و کاهش هزینه های این واحدها در جهت بهبود میزان تولید متمرکز خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن