تمدید فراخوان شركت‌های متقاضی فعالیت در حوزه اكتشاف و تولید

فراخوان تحویل مدارک شركت‌های متقاضی فعالیت در حوزه اكتشاف و تولید تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه، 22 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، در بخشی از متن این فراخوان آمده است: وزارت نفت در نظر دارد بر اساس ضوابط و معیارهای تعیین شده، نسبت به ارزیابی و تهیه فهرست شرکت‌های صاحب صلاحیت ایرانی جهت فعالیت به عنوان شرکت‌ اکتشاف و تولید (E&P) اقدام کند.

لذا از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت می‌شود نسبت به مطالعه شیوه‌نامه و تکمیل جدول شماره (1) شیوه‌نامه مذكور و پرسشنامه‌ پیوست آن و ارسال آن‌ها به همراه مستندات مربوطه به دبیرخانه كارگروه تخصصی ارزیابی اقدام کنند.

شایان ذکر است، سنجش کیفی شرکت‌ها بر اساس امتیازات كسب شده در هر ردیف از پرسشنامه انجام خواهد شد. در این فرایند، شرکت‌هایی که مطابق مدل ارزیابی، حائز حداقل امتیازات لازم مطابق با جدول شماره (2) شیوه‌نامه باشند، در فهرست شرکت‌های اکتشاف و تولید دارای صلاحیت، درج خواهند شد. همچنین، شركت‌های دارای صلاحیت بر اساس امتیازات كسب شده در سه پایه 1 و 2 و 3 رده‌بندی خواهند شد و در صورت لزوم ساز و كار نحوه ارتقاء به پایه بعدی یا تنزل از هر پایه و سایر موضوعات مرتبط با آن بر اساس تصمیمات كارگروه موضوع ماده 2 شیوه‌نامه ابلاغی وزارت نفت به شماره  423342 متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با نشانی و شماره تماس دبیرخانه واقع در تهران، خیابان حافظ، پیش از پل حافظ، شماره 523، ساختمان مركزی ششم شركت ملی نفت ایران، طبقه هفتم، تلفن: 88943024 تماس حاصل کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن