توانیر از تعویض کولرهای فرسوده حمایت می‌کند

شرکت توانیر در راستای حمایت از بخش خصوصی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در زمینه تامین و جایگزینی كولرهای گازی راندمان بالا با كولرهای گازی فرسوده منتشر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» در راستای فراخوان‌های پیشین، شركت توانیر به منظور حمایت از بخش خصوصی و غیردولتی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در زمینه تامین و جایگزینی كولرهای گازی راندمان بالا با كولرهای گازی فرسوده را در سامانه تداركات الكترونیكی دولت –بخش مناقصه منتشر كرد.

بر این اساس شركت توانیر در نظر دارد پس از ارزیابی كیفی اسناد شركت‌های توانمند و واجد شرایط، مناقصه عمومی تامین ۵۰ هزار كولرگزاری راندمان بالا و جایگزینی آنها با كولرهای گازی فرسوده را برگزار کند.

این فراخوان  از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰  در سامانه تداركات الكترونیكی دولت –بخش مناقصه منتشر شده است و شركت‌های علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند تا ۲۴ فروردین ماه جاری اسناد مرتبط را از سامانه مذكور به آدرس https://etend.setadiran.ir دریافت كنند.

تمامی مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی كیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

طرح «جایگزینی یك میلیون كولرگازی فرسوده با كولرهای گازی راندمان بالا»  بر اساس مجوز شورای اقتصاد و در راستای استفاده از ظرفیت‌های ماده «12» قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی كشور انجام می‌شود.

بر اساس گزارش وزارت نیرو، در این طرح كولرهای گازی فرسوده مشتركان در مناطق جنوبی كشور با انواع بهینه و كارا جایگزین خواهد شد و فقط یك سوم هزینه آن به صورت اقساطی از مشترك دریافت و باقی مانده هزینه اجرای طرح از محل صرفه‌جویی سوخت حاصله و منابع داخلی صنعت برق به سرمایه گذار پرداخت می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن