توتال از تعداد کارکنان خود در تاسیسات ال ان جی موزامبیک کاست

به دلیل افزایش حملات شورشیان موزامیبک در نزدیکی تاسیسات ال ان جی این کشور، توتال از تعداد کارکنان خود در این تاسیسات کاست.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، تاسیسات توتال در این منطقه 20 میلیارد دلار ارزش دارد اما با نزدیک شدن گروه های شورشی به این منطقه و افزایش حملات آنها، توتال مجبور شد از تعداد کارکنان خود در این تاسیسات بکاهد.

شورشیان در این منطقه از بازماندگان نیروهای داعش هستند و این هفته به 5 کیلومتری شهری رسیده اند که تاسیسات توتال در آن قرار دارد. هرچند هنوز گارد امنیتی این تاسیسات با مشکل خاصی مواجه نشده‌اند.

موزامبیک سال هاست درگیر جنگ داخلی است و تاکنون 2500 نفر در این درگیری ها کشت شده اند و 570 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

کشور موزامبیک یکی از فقیرترین کشورهای آفریقایی است و با سرمایه گذاری توتال در بخش گاز طبیعی مایع قصد داشت به یکی از صادرکنندگان بزرگ گاز در دنیا تبدیل شود.

تولید گاز از تاسیسات موزابیک در سال 2024 آغاز خواهد شد.

تاسیسات ال ان جی توتال در موزامبیک
برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن