توجه ویژه‌ دولت سیزدهم به امر آبرسانی به روستاها

طرح آبرسانی به روستاهای کشور پروژه بزرگ و وسیع در وزارت نیرو است

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در آیین امضای قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: این طرح یکی از بزرگترین طرح‌های کشور است و نیازمند توجه ویژه در مباحث ساختاری، راهبری و اجرایی است.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، محمد جوانبخت با اشاره به جایگاه و ارزش آبرسانی در فرهنگ ایرانی-اسلامی اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به امر آبرسانی به روستاها شده است.

وی افزود: پیگیری‌های وزیر نیرو نشانگر اهتمام وزارت نیرو به این امر است و امیدواریم شاهد یک اقدام جهادی و موثر در این حوزه که از اهداف انقلاب اسلامی، دستورات امام و سفارشات رهبر معظم انقلاب است باشیم.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به ویژه بودن این پروژه بیان کرد: نکته ای که همه اجزای دخیل در این طرح باید به آن توجه کنند مقیاس منحصر به فرد آن است؛ به طوری‌ که تاکنون پروژه‌ای به این مقیاس نداشته‌ایم.

جوانبخت خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگ و وسیع نیازمند توجه ویژه در مباحث ساختاری و راهبری در وزارت نیرو است. از سوی دیگر قرارگاه امام حسن (ع) نیز نیازمند ایجاد یک سازمان متناسب با این پروژه بزرگ است.

وی یادآور شد: انجام این طرح فرصتی بزرگ و مغتنم است که به برکت راهبری امام خامنه‌ای، دولت محترم و با پیگیری وزیر نیرو و همت عالی سپاه پاسداران انجام می‌شود و این موضوع ضرورت نیاز به توجه ویژه به این پروژه را دوچندان می‌کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: این پروژه بزرگ نیازمند ساختار و سازمانی بزرگ و همچنین توانایی فنی و مهندسی بالایی است که باید در بخش‌های اجرایی به آن توجه ویژه داشت.

جوانبخت تصریح کرد: این پروژه با وسعتی بسیار بالا تنها یک بار انجام خواهد شد و نیازمند آن است که با دقت و حساسیت ویژه‌ای پیگیری شود و از ممتازترین طرح‌های فنی کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: دلسوزترین، جهادی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای کشور در امر اجرای این پروژه و به منظور انجام یک رسالت در حال انجام وظیفه در این طرح ویژه هستند.

معاون وزیرنیرو در امور آب و آبفا گفت: با همت همه‌ همکاران، این طرح با کیفیتی که در خور آن است به اتمام خواهد رسید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن