توقف پروژه بزرگ خط لوله نفت پرمیان توسط اینرپرایس

کرونا تولید نفت پرمیان را 16 درصد کاهش داد

اینرتپرایس آمریکا اعلام کرده است که اولین شرکتی است که از پروژه خط لوله نفت خام در قلب نفت شیل ایالات متحده کنار می کشد.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، اینترپرایس می‌گوید از عملیات ایجاد یک خط لوله نفت خام در منطقه پرمیان ایالات متحده به دلیل آنچه که این شرکت اغتشاش در بازار نفت ایالات متحده به دلیل شیوع پاندمی کرونا اعلام کرده، کنار می کشد.

قرنطینه های حاصل از شیوع پاندمی کرونا تقاضا برای سوخت را به شدت کاهش داده است و بنابراین اینرتپرایس ادامه عملیات اضافه کردن 450 هزار بشکه در روز نفت به سیستم انتقال نفت حوزه نفتی پرمیان تگزاس را به گالف کاست به عقب انداخته است.

به این ترتیب اینترپرایس هم به جمع شرکت هایی می پیوندد که میلیاردها دلار سرمایه گذاری در عملیات های نفتی را با ادامه اشباع بازار نفت و کاهش شدید قیمت این طلای سیاه کنار می‌گذارد.

تولید نفت در حوزه پرمیان در آمریکا 16 درصد کاهش یافته است و تعداد دکل های حفاری ایالات متحده با افت شدید به کمترین میزان خود از سال 2005 رسیده است. این مخصوصا برای تولید کنندگان نفت شیل سرگیجه آور است چون با تولید لجام گسیخته خود در سال های اخیر توانسته بودند ایالات متحده را به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده نفت به دنیا معرفی کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن