تونبرگ هم طرفدار بایدن شد!

گرتا تونبرگ، فعال محیط زیست، که سابقه ندارد توییت های سیاسی در طرفداری از سیاستمدار خاصی بنویسد، این بار درطرفداری از بایدن توییت کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» نوجوان فعال محیط زیست، گرتا تونبرگ، روز شنبه طرفداری خود از جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، را اعلام کرد و از رای دهندگان خواست تا درباره محیط زیست نگران باشند و اجازه دهند صدایشان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شنیده شود.

این نوجوان 17 ساله در توییتی نوشت که به هیچ حزب سیاسی وابسته نیست اما انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده فرای این چیزهاست.

او خطاب به مردم آمریکا نوشته است که از نقطه نظر اقلیمی شما شاید از کاندیداهای دیگری حمایت کنید. او به رای دهندگان پیشنهاد می کند که به بایدن رای دهند.

کارشناسان می گویند که تونبرگ می تواند رای دهندگان جوان تر را تشویق کند تا به بایدن رای دهند.

گرتا تونبرگ

بعد از اینکه تونبرگ به عنوان شخصیت سال مجله تایمز در سال 2019 انتخاب شد، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده این فعال نوجوان محیط زیست را به باد تمسخر گرفت و نوشته بود که او باید بر مشکل عصبانیت خود غلبه کند.

ترامپ سال گذشته با کنایه از سخنرانی تونبرگ در سازمان ملل متحد سخن گفته بود.

تونبرگ و جنبش جمعه ها برای آینده امسال جزو نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن