تکمیل پروژه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در انگلستان

پارک شارژ در کمتر از ۲۰ دقیقه خودرو را شارژ می‌کند

اولین شبکه در سراسر کشور با بیش از 100 پیش فروش واحد برق 1 میلیارد پوندی در آخرین مراحل ساخت است که در نوامبر امسال در Braintree ، Essex افتتاح می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، تصور می شود که این مرکز اولین ایستگاه شارژ انگلستان است که به طور سفارشی ساخته می شود و با سرعت تا 350 کیلووات به طور همزمان حداکثر 30 وسیله نقلیه الکتریکی (EV) را شارژ می کند – این یکی از سریعترین تجارت های موجود در انگلستان است.

در حدود 20 مایل شارژ در کمتر از 20 دقیقه ارائه می شود و از طریق 100٪ انرژی تجدید پذیر تأمین می شود.

پارک شارژ ، که توسط شرکت انرژی پایدار GRIDSERVE توسعه داده شده است ، یک کافی شاپ ، سوپرمارکت و سالن استراحت به سبک فرودگاه را در خود جای خواهد داد که هدف آن شارژ خودروهای الکتریکی به همان اندازه استفاده از پمپ بنزین ها ساده و راحت است.

این شرکت ، که 100 سایت را در مسیرهای شلوغ و نزدیک شبکه های قدرتمند شبکه نزدیک به شهرها، مراکز اصلی حمل و نقل امن کرده است ، هدف آن این است که ظرف پنج سال شبکه کامل انگلیس را عملیاتی کند.

تودینگتون هارپر، بنیانگذار و مدیر عامل GRIDSERVE ، گفت: شبکه ما در سراسر انگلیس متشکل از بیش از 100 مشتری الکتریک با استفاده از سهولت و ارزانتر شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی نسبت به سوخت یک بنزین یا دیزل، اضطراب را از بین خواهد برد.

اولین پیش فروش برق انگلیس، چیزی بیش از معادل برقی یک ایستگاه بنزین مدرن نشان می دهد – این یک تجربه کاملا پررنگ را به مشتری ارائه می دهد ، همچنین این ایستگاه بهترین خدمات و خدمات پس از فروش را که یک راننده احتیاج دارد عرضه می‌کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن